Medewerker Finance & Control

Een financiële functie in de automotive. Je draagt samen met het team zorg voor een accurate financiële afhandeling voor zowel onze  partners als onze klanten. Bij vragen ga je sensitief te werk en ben je een kundig gesprekspartner. Je bent in deze rol betrokken bij verschillende fases van het verhuurproces, maar houdt altijd het grote geheel in de gaten. Klinkt dit alles jou als muziek in de oren? Welkom bij de grootste autoverhuurder van Nederland; Euromobil.

Voor ons team Finance & Control zijn wij op zoek naar:

Een medewerker Finance & Control (32-38 uur)

Locatie:
Nijkerk – mogelijkheden om (deels) thuis te werken

Organisatie
Euromobil Nederland is de overkoepelende verhuurorganisatie van Volkswagen-, Volkswagen Bedrijfswagens-, Audi-, SEAT- en ŠKODA-dealers. Met een landelijk dekkend netwerk van zo’n 40 hoofdvestigingen met meer dan 150 uitgiftepunten en een verhuurvloot van ruim 10.000 auto’s, vullen wij, met korte en lange termijn autoverhuur, de mobiliteitsbehoefte van zakelijk Nederland in.

Met flexibele maatwerkmogelijkheden helpen we bedrijven graag met hun eigen mobiliteitsvraag. Of het nu gaat om een auto voor een dag of tientallen auto’s voor langere tijd? Wij bieden altijd passend vervoer.

Wij zijn een serieuze club met leuke mensen. We hechten grote waarde aan de kwaliteit van onze dienstverlening, maar vergeten niet om plezier te hebben. In het werk, met collega’s en de uitdagende vraagstukken die onze dynamische branche met zich mee brengt. Met elkaar en door onszelf te zijn ontzorgen wij onze klanten bij hun mobiliteitsvraagstukken.

Functie
Als medewerker Finance & Control heb je een veelzijdige functie waarin je onze organisatie van dichtbij meemaakt. Jouw takenpakket is breed, je kunt daarbij denken aan:

  • Verzorgen van debiteurenbeheer
  • Verwerken bankafschriften en inkoopfacturen
  • Verzorgen van de facturatie
  • Communicatie met klanten en organisatie inzake facturatie
  • Klaarzetten van betalingen van creditnota’s
  • Afhandelen van fout ingekomen facturen
  • Klaarzetten van betaalbatches via administratieve software

Je bent een communicatief- en sociaalvaardige collega die accuraat werkt. Je hebt een dienstverlenende en klantgerichte instelling en een proactieve houding, zowel binnen het team als wanneer je zelfstandig werkt.

Functie-eisen
Je beschikt over MBO werk- en denkniveau (bij voorkeur MEAO of Praktijkdiploma Boekhouden) en hebt enkele jaren werkervaring op een financiële administratie. Ervaring met boekhoudkundige software, Word en Excel is een pré.

Aanbod
Je komt terecht in een klein maar enthousiast en gedreven team. Je rapporteert  aan de teamleider Finance & Control. Je kunt op de volgende arbeidsvoorwaarden rekenen:

  • Alles wat je nodig hebt om je werk goed te doen (laptop, kantoorbenodigdheden, leuke collega’s);
  • Passend salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • 25 vakantiedagen;
  • Mogelijkheden tot thuiswerken (na inwerkperiode);
  • Leuke bedrijfs- en teamuitjes.


Interesse?
Voor meer informatie en/of vragen over deze vacature kun je contact opnemen met Robbert Weijenberg via 033 – 245 50 50. Wil je solliciteren? Stuur dan jouw motivatie en CV aan Robbert Weijenberg via dcb@dcbeheer.nl.