Mijn huurauto Zakelijk huren Particulier huren
{{count}}

Geselecteerde voertuigen

{{item.car.merk}} {{item.car.model}} {{item.maanden}} maanden
{{item.aantal}}
{{(item.price * item.aantal).toLocaleString('nl-NL', { style: 'currency', currency: 'EUR', minimumFractionDigits: 2 })}} Prijs op aanvraag excl. BTW
p/mnd
Reservering aanvragen Reserveringen aanvragen

Je hebt nog geen voertuig geselecteerd.

Veelgestelde vragen

Staat jouw vraag er niet bij? Neem gerust contact met ons op.

Wat moet ik doen in geval van pech?

Tijdens kantooruren: kan je telefonisch contact op nemen met de vestiging waar je de auto hebt gehuurd. Buiten kantooruren: kan je telefonisch contact opnemen met de Euromobil Alarmcentrale, deze is te bereiken via: +31(0)33 245 5067.

Hoe te handelen in geval van schade?

Wanneer de auto nog rijdbaar is: vul voor- en achterzijde van het schadeformulier in en meld de betreffende schade direct bij de Euromobil-vestiging waar je de auto hebt gehuurd.

Wat moet ik doen in geval van diefstal of vermissing van de huurauto?

Bij diefstal of vermissing van de huurauto dien je zo spoedig mogelijk aangifte te doen bij de politie. Daarnaast dien je direct melding te doen bij de Euromobil-vestiging waar je de auto hebt gehuurd.

Mijn huurauto geeft aan dat deze onderhoud nodig heeft, hoe moet ik handelen?

Hiervoor kan je contact opnemen met de vestiging waar je de auto gehuurd hebt, zij zullen je informeren hoe verder te handelen.

Kan ik mijn huurperiode verlengen?

Hiervoor kun je contact opnemen met de vestiging waar je de auto gehuurd hebt, zij zullen je informeren over de mogelijkheden.

Ik heb een bekeuring gereden, wat nu?

Een bekeuring kan altijd gebeuren. De bekeuring belasten wij altijd door.
Als je de bekeuring wilt inzien kan je deze online opvragen: bekeuring opvragen.